100% гаранция за удовлетвореност на Hill's
Как работи

100% Satisfaction Guarantee

Hill's се ангажира да използва висококачествени съставки, които осигуряват правилния баланс на основните хранителни вещества за Вашия домашен любимец. Ние произвеждаме нашите храни, като използваме строги стандарти за безопасност.

Предлагаме 100% гаранция за удовлетворение за качество, постоянство и вкус за всички наши продукти. Ако Вие или Вашият домашен любимец не сте напълно доволни от качеството, консистенцията или вкуса, на която и да е диета на Hill’s, можете да получите парите си обратно.

Нашата 100% гаранция за удовлетворение важи за всички марки Hill's - Science Plan, Prescription Diet и Vet Essentials.

How to Claim


Как да се възползвам от гаранцията?


1. При закупуване на опаковка храна Hill's, запазете касовата бележка.
2. Вижте дали Вашият любимец и Вие сте доволни от храната. Ако това не е така, се свържете със зоомагазина или ветеринарна клиника и ги уведомете, че искате да върнете опаковката.
3. Заедно с касовата бележка, можете да върнете опаковката в същия търговски обект, от който сте я закупили, като предоставите касовата бележка и опаковката с поне 90% от нейното съдържание.
4. От зоомагазина или ветеринарната клиника ще Ви възстанови напълно сумата или ще замени опаковката - който вариант предпочитате Вие.

 

 

 

    

 

ДНИ 1–2

ДНИ 1–2

ДНИ 3–4

ДНИ 3–4

ДНИ 5–6

ДНИ 5–6

ДЕН 7

ДЕН 7

Като цяло кучетата и котките са същества на навика и може да се нуждаят от помощ при смяна на храната, особено ако са свикнали да ядат един вид храна; съвсем нормално е котките и кучетата да отказват нова храна, когато се предлага за първи път. Промените в диетата засягат животните по различен начин, така че е важно всяка промяна да се прави внимателно. Златното правило е новата храна да се въвежда постепенно, тъй като това ще им помогне да се запознаят по-добре с новата храна - те ще свикнат на вкуса, мириса, текстурата и размера на новите гранули. Също така, постепенната смяна към нова храна намалява шанса Вашият домашен любимец да има стомашно разстройство.

 

Има някои случаи, при които гаранцията не важи.

 

Ефикасност

Ефикасността на диетата – доколко тя работи за Вашия домашен любимец – не се покрива от гаранцията на Hill’s. Не всички храни за домашни любимци ще работят за всеки проблем, с който може да се сблъска домашен любимец, но реално това няма нищо общо с ефективността на диетата по-принцип (просто не е правилният клиничен избор). Тези случаи не се покриват от гаранцията.

Поръчан е грешен продукт

Грешка при поръчка не се покрива от гаранцията на Hill's. Ако зоомагазинът или клиниката е поръчала грешна храна за Вас, те ще могат да Ви възстановят парите или да заменят храната, съгласно собствената си политика за връщане. Ако сте поръчали грешна храна, препоръчваме да говорите с Вашия търговец и да го попитате дали е възможно да я върнете.

Промяна на диетата

Промяна в диетата не се покрива от гаранцията на Hill's, тъй като не е свърано с качеството на храната - просто вече не е правилният клиничен избор за Вашия домашен любимец. Ако имате неотворени продукти, Вашият търговец може да е готов да Ви възстанови сумата съгласно собствената си политика за връщане. Бихме препоръчали да говорите с Вашия търговец, за да разберете какви са техните правила за това.